Tuesday, March 31, 2009
Médiaunió: „Nincs de, légy jó magadhoz!”
Több mint 200 médium összefogásával, mintegy 6 milliárd forint értékű felületen indít kampányt 2009-ben a Médiaunió, melynek témája az egyéni felelősségvállalás, „Nincs de, légy jó magadhoz!” szlogennel, mely az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál.
Magyarországon egyedülálló média-összefogást hoztak létre – majd’ kétszáz médiumot működtető, - húsz médiavállalkozás képviselői 2008 tavaszán. Az alapítók életre hívták a Médiaunió a Társadalmi Tudatformálásért elnevezésű közhasznú alapítványt. A kezdeményezéshez számos további médium, kiadó, különböző médiafelületeket értékesítő illetve kutató cég csatlakozott.
A Médiaunió legfőbb célja olyan közérdekű, társadalmi célú reklámkampányok szervezése és elhelyezése a médiában, illetve reklámhordozó-eszközökön, melyek érzékelhető és mérhető változást érnek el a magyar társadalomban. A kampányok elsősorban a közgondolkodás megváltoztatását célozzák.
A Médiaunió egy naptári évben egy kiválasztott témára fókuszál. Az adott év üzenetét a témapályázatra beérkező ötletekből az Uniót alapító tagok által felkért kuratórium választja ki. Az öttagú kuratórium elnöke Dr Schmidt Mária, tagjai Hankiss Elemér, Kepes András, Novák Péter és Rudolf Péter.
A Médiaunió vezetősége: Geszti Péter reklámszakember, az ARC Kft. képviselője, Gerendai Károly a Sziget főszervezője, az Est Média képviselője, Borókai Gábor a Heti Válasz lapigazgató - főszerkesztője, Fischer András az [origo] vezérigazgatója és Pusztay András az MTV producere, aki egyben e grémium elnöke is.
Forrás: operativprogram.hu
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment